21 czerwca 2021

Centrum Miasta

Sami tworzymy internet

Zdrowa żywność w czasie pandemii: Dyskonty i hipermarkety walczą o klientów nową strategią

Zdrowa żywność w czasie pandemii: Dyskonty i hipermarkety walczą o klientów nową strategią ​Analiza ponad 5 tys. cen art. BIO-EKO, VEGE i VEGAN, wykonana przez Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH, wykazała, że od stycznia do października br. wzrosły one tylko o 0,8 proc. w porównaniu z ub.r. Największe podwyżki były w sieciach typu convenience i cash & carry. Z kolei obniżki odnotowały hurtownie, hipermarkety oraz dyskonty. Produkty BIO-EKO średnio potaniały o 0,4 proc., a VEGE i VEGAN poszły w górę – odpowiednio o 6,6 proc. i 2,4 proc.

​Analiza ponad 5 tys. cen art. BIO-EKO, VEGE i VEGAN, wykonana przez Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH, wykazała, że od stycznia do października br. wzrosły one tylko o 0,8 proc. w porównaniu z ub.r. Największe podwyżki były w sieciach typu convenience i cash & carry. Z kolei obniżki odnotowały hurtownie, hipermarkety oraz dyskonty. Produkty BIO-EKO średnio potaniały o 0,4 proc., a VEGE i VEGAN poszły w górę – odpowiednio o 6,6 proc. i 2,4 proc.Gospodarkabiznes.interia.pl